Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
01 листопада 2013 року в.о.керівника апарату Світловодського міськрайонного суду проведено оперативну нараду з працівниками суду. На якій, до відома працівників апарату суду доведено зміст доповідних записок консультанта та старшого секретаря суду по результатам перевірки заповнення ОСК в КП «Д-3», проведеної на виконання Плану роботи на ІІ півріччя 2013 року. Наголошено на необхідності дотримання строків внесення відомостей до ОСК.
В.о.керівника апарату суду довела до відома працівників апарату суду зміст інформаційного листа ВАСУ № 834/12/12-13 від 12.06.13, яким надано роз’яснення щодо справляння судового збору за подання до суду адміністративного позову про оскарження постанови у справі про адміністративне правопорушення у порядку та розмірах, встановлених ЗУ «Про судовий збір».
Також, до відома працівників апарату суду доведено зміни, внесені до ЗУ «Про судовий збір» . Звернуто їх увагу на розміри ставок судового збору, а також наголошено, що починаючи з 23 жовтня 2013 року судовий збір стягується у разі ухвалення постанови про накладення адміністративного стягнення.
В.о.керівника апарату суду наголосила на необхідності дотримання правил етичної поведінки, довела до відома працівників апарату суду порядок вирішення етичних питань, загальні правила спілкування з громадянами, правила розмови по телефону, рекомендації по веденню прийому осіб, які схильні до створення конфліктних ситуацій.
Так, в.о. керівника апарату суду зазначила, що порушення працівниками суду етичних правил, які втілені у правових нормах, відразу ж викликає реакцію у громадян та тягне за собою його юридичну відповідальність. Кожен працівник суду має прагнути до того, щоб бути прикладом законослухняності, додержання морально-етичних принципів у своїй професійній, громадській діяльності та приватному житті заради зміцнення віри громадян у чесність, незалежність, неупередженість суду та судової влади в цілому. Для вирішення зовнішніх та внутрішніх етичних проблем існують рівні компетенції: оперативний рівень, тобто проблема вирішується на місці, де вона виникла, і тим працівником, перед яким вона постала; рівень керівника підрозділу; рівень керівника апарату суду; рівень голови суду.
Зазначила, що працівники суду повинні дотримуватися високої культури спілкування з громадянами, учасниками судового процесу, суддями та своїми колегами; бути привітними, спілкуватися рівним, спокійним тоном голосу, уникати надмірної жестикуляції; не відповідати на образи, звинувачення або критику з боку громадян аналогічним чином, або іншими проявами агресії, що принижують честь і гідність людини.
Працівники апарату суду донесену інформацію прийняли до відома.