flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Керівник апарату суду прийняла участь у круглому столі на тему: “Людиноорієнтований суд”

06 жовтня 2021, 09:33

5 жовтня 2021 року керівник апарату Світловодського міськрайонного суду Кіровоградської області Коляда Наталія прийняла участь у офлайн/онлайн круглому столі “Людиноорієнтований суд”, який об’єднав суддів та працівників апаратів місцевих загальних, адміністративних, господарських та апеляційних судів, співробітників Служби судової охорони та навіть представників виконавчої влади Вінницької області.

Круглий стіл складався з чотирьох сесій. Під час першої сесії “Реалізація суддями концепції людиноорієнтованого суду” заступник голови Сьомого апеляційного адміністративного суду Тетяна Драчук та голова Бахмацького районного суду Чернігівської області Павло Пархоменко на прикладах продемонстрували, що людиноорієнтований суд – це реальність та довели, що у кожному суді можливо створити умови для того, щоб кожен громадянин почувався комфортно.

У ході другої сесії “Роль працівників апаратів судів у забезпеченні реалізації концепції людиноорієнтованого суду” керівник апарату Вінницького апеляційного суду Наталя Король та керівник апарату Запорізького апеляційного суду Інна Пругло наголосили на важливості судів бути відкритими для громадян, у чому ключову роль відіграє комунікація, зокрема через офіційний сайт та соціальні мережі.

Долучилися до дискусії під час третьої сесії й представники виконавчої влади – міський голова м. Вінниці Сергій Моргунов, голови Вінницької обласної ради та обласної державної адміністрації Вячеслав Соколовий та Сергій Борзов, які наголосили на тому, що важливо не лише втілювати ідею людиноорієнтованого суду, а й розвивати концепцію людиноорієнтованої держави в цілому.

Думками щодо клієнтоорієнтованості очима працівників Служби судової охорони поділився заступник начальника ТУ ССО у Вінницькій області Сергій П’ятак, який зазначив, що Службу судової охорони передусім створено як сервісну службу, а тому вона повинна розвиватись в одному напрямку із судами, а кожен її працівник повинен розуміти мету й завдання судової влади та поділяти її цінності й усвідомлювати її місію.

У підсумку учасники та учасниці круглого столу дійшли висновку, що повна реалізація ідеї людиноорієнтованого суду дозволить стати українським судам відкритішими, доступнішими та налагодити зв’язок з громадянами. А це сприятиме росту довіри до правосуддя.